5 ikoniški Paco Rabanne kvapai, kuriuos turite išbandyti bent kartą

5 ikoniški Paco Rabanne kvapai, kuriuos turite išbandyti bent kartą>

Futuristinė mada, nepamirštami kvapai, originalumas ir ekstravagancija. Znamka Paco Rabanne kuria ne tik kvepalus, bet ir patirtis. Kiekvienas kvapas pasiūlo unikalią istoriją ir įspūdį, kuris palieka nepamirštamą žymę. Atraskite straipsnyje, kas daro šią markę tokią išskirtinę, ir susipažinkite su ikoniškais kvapais, kuriuos turėtumėte išbandyti bent kartą.

Paco Rabanne, tikrasis vardas Francisco Rabaneda Cuervo, turėjo artimą ryšį su kūrybiškumu jau nuo vaikystės. Kaip gi ne, jei jo motina buvo pagrindinė siuvėja Balenciaga mados namuose. Jau tada jis buvo tiesiog apsuptas mados. Studijavo architektūrą, tačiau greitai, laimei, suprato, kad jo širdis priklauso mados pasauliui. Pradėjo dirbti su netradiciniais medžiagomis, tokiomis kaip metalas, plastikas ir popierius, kurdamas avangardinius futuristinius modelius.

1969 metais jis pristatė pirmąjį savo kvepalą Calandre, kuris buvo toks pat inovatyvus kaip ir jo mados pasiūlymai. Šis laiko patikrintas kvapas buvo sukurtas modernioms moterims, pasiryžusioms ištrūkti iš įprastų rėmų. Pirmo kvepalo nepaprastai didelis sėkmės rezultatas patvirtino Pako sprendimą išplėsti savo prekės ženklą į naują segmentą. Laikui bėgant, kvepalai tapo pagrindiniu jo sėkmės stulpu.

 

Ar žinote, kad...

…Paco Rabanne buvo vadinamas „bloguoju mados vaikinu“? Jo pirmosios mados kolekcijos buvo laikomos provokuojančiomis, tačiau būtent dėl to jis laimėjo daugelio gerbėjų širdis.

Susipažinkite su 5 ikoniškais Paco Rabanne kvapais

1 Million Lucky

Milijoninis vyriškas kvapas nuo savo pasirodymo 2008 metais tapo hitu. Per dvejus metus buvo parduota daugiau nei 50 milijonų buteliukų, todėl jis tapo vienu iš geriausiai parduodamų vyriškų kvapų pasaulyje. Prieskonių, citrusų ir odos derinys puikiai tinka pasitikintiems savo jėgomis žmonėms.

Auksinis buteliukas plytelės formos, sukurtas dizainerio Noé Duchaufour-Lawrance, yra neįmanomas nepastebėti – kaip ir pats kvapas. Jo ambasadoriumi tapo amerikiečių modelis Sean O’Pry, kurio pasitikėjimas savimi ir charizmatiškas įvaizdis puikiai atspindi 1 Million Lucky charakterį.

paco-rabanne-1-million-lucky

Lady Million Prive

Šis moteriškas brangakmenis, pristatytas 2010 metais, įkūnija moterišką energiją, drąsą ir troškimą būti išskirtinei. Švelnūs jazmino tonai su medaus saldumu ir pačiulio intensyvumu sukuria išskirtinį kvapą, kuris yra taip pat neįsimenamas kaip ir jos vyriškas atitikmuo.

Šį buteliuką taip pat sukūrė Noé Duchaufour-Lawrance. Jo įkvėpimu tapo garsus regento deimantas iš Paryžiaus Luvro – prabangos, moteriškumo ir elegancijos simbolis. Lady Million yra

meno kūrinys, kuris ant jūsų kosmetinio stalo išsiskirs kaip prabangus papuošalas.

paco-rabanne-lady-million-prive

Invictus

Gaivus kvapas, pilnas jūros, citrusų ir švelnių medienos natų, puikiai tinka vyrams, kurie laimi kiekvienoje situacijoje. Dizaineris Cédric Ragot sukūrė buteliuką trofėjaus forma kaip triumfo ir nepralaimimumo simbolį. Šis dizainas puikiai atspindi Paco Rabanne viziją – ryžtą, prabangą ir unikalumą.

Ar žinote, kad...

…Invictus pavadinimas kilęs iš lotynų kalbos ir reiškia „nepralaimimas“? Kvapas 2014 metais laimėjo prestižinę Fragrance Foundation Award ir taip užsitikrino savo vietą kaip vienas iš svarbiausių vyriškų kvepalų rinkoje.

paco-rabanne-invictus-intense

Olympea

Olympea perkelia jus į šiuolaikinių deivių pasaulį. Jūros druskingumo ir švelnių vanilės natų derinys padaro ją vienu iš brangakmenių, kurį turėtumėte išbandyti. Apsivilkite mitinės deivės drabužiais ir palikite įspūdį visur, kur pasirodysite.

Flašos dizainą sukūrė dizaineris Marc Ange, įkvėptas laurų vainiko, pergalės simbolio.

paco-rabanne-olympea-intense

1 Million Elixir Intense

Intensyvesnė ir turtingesnė klasikinės 1 Million versija skirta vyrams, kurie ieško išskirtinumo ir ilgalaikio potyrio. Unikalioje kompozicijoje dominuoja vanilės saldumas, kedro medžio elegancija ir raudono obuolio gaivumas. Tai kvapas su viena aukščiausių koncentracijų visoje 1 Million serijoje.

Buteliukas, pasižymintis būdingu auksiniu dizainu, išlaiko serijos ikoniškąjį dizainą, tačiau pabrėžia dar didesnį prabangą.

paco-rabanne-1-million-elixir-men

Ar jus žavi išskirtinis Paco Rabanne stilius?

Šie kvapai yra kaip jūsų parašas – nematomi, tačiau nepastebimi. Jie idealiai tinka jums, jei:

  • mėgstate prabangą ir ekstravaganciją;
  • ieškote kažko, kas jus išskirtų iš minios;
  • norite kvapo, kuris atspindėtų jūsų asmenybę.

Paco Rabanne nėra tik prekės ženklas. Tai tobulas kūrybiškumo, inovacijų ir išskirtinumo derinys. Jis siūlo patirtį žmonėms, kurie nebijodami išsiskirti iš minios ieško kažko, kas juos apibūdintų. Kiekvienas buteliukas neša prabangos ir originalumo žinią, o kiekvienas kvapas pasakoja savo istoriją. Jie sukurti taip, kad taptų jūsų stalo puošmena, o jų turinys bus jūsų puošmena.

Vizionieriška Paco požiūris, tikėjęs ribų peržengimu, išlieka prekės ženklo pagrindu ir po jo mirties 2023 metais. Jo palikimas ir toliau įkvepia naują kūrėjų kartą, kuri tęsia inovacijų ir nepakartojamo stiliaus dvasią. Ikoniniai kvepalai, kuriuos jums pristatėme, nustato tendencijas jau dešimtmečius. Jei dar neatradote jo kvapų, dabar yra tinkamas laikas. Kurį iš žinomiausių kvapų šiandien pridėsite į savo kolekciją?