Kaip Giorgio Armani užkariavo kvapų pasaulį

Kaip Giorgio Armani užkariavo kvapų pasaulį>

Daugelis jį sieja su prabangiais ir kokybiškais drabužiais, tačiau jo asortimente taip pat galima rasti stilingų aksesuarų ir netgi kvepalų. Kokia yra vieno garsiausių pasaulio prekės ženklų istorija ir kam skirti jo kvapai?

Pradžia mados pasaulyje

„Armani“ prekės ženklą įkūrė įtakingas ir garsus mados dizaineris Giorgio Armani, gimęs 1934 m. Italijos mieste Pjačencoje. Į mados pasaulį jis įžengė 7-ojo dešimtmečio pradžioje po trumpos tarnybos armijoje. Savo karjerą pradėjo kaip vitrinų dekoratorius drabužių parduotuvėse. Vėliau tapo vyrų aprangos įmonės „Hitman“ dizaineriu. 1975 m. jis paliko šią įmonę ir įkūrė nuosavą drabužių prekės ženklą, kuris iš pradžių siūlė tik vyriškus drabužius. Vėliau asortimentas išsiplėtė ir į moteriškus drabužius.

Iki 90-ųjų pabaigos „Armani“ turėjo daugiau nei 200 parduotuvių visame pasaulyje. Jose buvo galima rasti populiarias drabužių kolekcijas, tokias kaip „Emporio Armani“, „Armani Exchange“, „Armani Jeans“ ir „Armani Collezioni“.

Ar žinojote, kad...

...1980-aisiais Armani stipriai pakeitė tai, kaip rengėsi moterys? Tai jam pavyko padaryti su moderniais kelnių kostiumais, kurie pakeitė iki tol dominuojančius sijonus ir sukneles.

Trys prekės ženklo ramsčiai

„Giorgio Armani“ yra privati įmonė, kurios vienintelis akcininkas yra pats Giorgio Armani. Jam šiuo metu yra 89-eri metai ir jis vis dar eina generalinio direktoriaus pareigas.

Pagrindinis prekės ženklas apjungia keletą subprekės ženklų, kurių pagrindą sudaro trys vertybės:

  • elegancija,
  • kokybė,
  • išskirtinumas.

Armani garsėja tuo, kad stengiasi patenkinti individualius savo klientų poreikius. Būtent dėl to per kelis dešimtmečius tapo vienu svarbiausių mados industrijos veikėjų.

Kvepalai, kurie pavergė pasaulį

Giorgio Armani visada mėgo iššūkius. Dėl to jis neapsiribojo vien drabužiais. Netrukus po prekės ženklo įkūrimo jis išplėtė savo portfelį į kosmetiką, namų prekes, aksesuarus, knygas ir, žinoma, kvepalus. Būtent kvepalai buvo ta prekė, su kuria Armani pavergė daugelio klientų širdis.

Pirmieji „Armani“ kvepalai atsirado bendradarbiaujant su „L'Oréal“ 1980 m. Po dvejų metų į rinką pateko elegantiški ir rafinuoti kvepalai moterims „Armani for Women“, kurie padėjo pamatus tolesnei sėkmei kvapų pasaulyje.

Dar po dvejų metų prekės ženklas pristatė pirmuosius kvepalus vyrams – „Armani Eau Pour Homme“. Šis kvapas pasižymėjo gaiviais citrusiniais akordais, kedru, pačiuliu, kalendromis ir muskatu – dėl to jis tapo populiarus tarp įvairaus amžiaus vyrų. Jei jus sudomino – jį vis dar galima įsigyti ir šiandien.

giorgio-armani-toaletna-voda

šaltinis: Koku.lt

Sėkmingasis 10-asis dešimtmetis

„Armani“ prekių ženklui sekėsi ir 90-aisiais, kai parfumerijos srityje pristatė dvi ikoniškas kvepalų kompozicijas: 

  • Armani Gio – šis moteriškas kvapas pasirodė 1992 metais ir įkūnijo eleganciją bei rafinuotumą. Nors šio kvepalų nebegaminama, vietoje jų „Armani“ siūlo kitus viliojančius moteriškus aromatus, tokius kaip Armani Prive ar Armani Code For Women.
  • Armani Acqua di Giò – vieni iš populiariausių ir perkamiausių vyriškų kvepalų pasaulyje. „Armani“ juos pristatė 1996 metais, ir jie vis dar gaminami iki šiol. Įkvėpimu šiam kvapui tapo Italijos sala Pantelerija, kurioje Giorgio Armani mėgsta leisti atostogas. Aromatas lengvas ir gaivus – puikiai tinka kasdieniam naudojimui, ypač šiltesniais mėnesiais.

armani-acqua-di-gio

šaltinis: Koku.lt

Kiti Armani kvepalai

21-ajame amžiuje „Armani“ kvapų portfelis dar labiau išsiplėtė. Tarp populiariausių šio laikotarpio produktų yra: 

  • Armani Mania for Men – vyriški, sodrūs ir vyriškumą pabrėžiantys kvepalai, prekyboje nuo 2002 metų. Kompozicijoje dominuoja mandarinai, šafranas, citrusai, kedras, vetiverija, muskusas ir ambra. Tinka tiek dienai, tiek vakarui. Nuo 2004 m. galima įsigyti ir moterišką versiją.
  • Armani Code for Men – tualetinis vanduo, pasirodęs 2004 metais. Tai aštrus aromatas, kurį sukūrė garsus prancūzų parfumeris Antoine Lie. Viršutinės natos – citrina ir bergamotė, širdies – anyžius, alyvmedžio žiedas ir guajako mediena, o pagrindą sudaro oda, tonka pupelės ir tabakas.
  • Armani Code for Women – po didžiulės Armani Code for Men sėkmės pasirodė ir moteriška versija, prekyboje nuo 2006 metų. Ją sudaro apelsinų žiedai, apelsinas, medus, vanilė, imbieras ir jazminai.
  • Armani Sí – vienas garsiausių „Armani“ kvapų, sukurtas 2013 metais. Išsiskiria vaisių ir gėlių natų deriniu. Prekyboje galima rasti įvairių versijų, pavyzdžiui, Sí Rose Signature II.
  • Armani Acqua di Giò Absolu – modernus ir elegantiškas parfumuotas vanduo iš 2018 metų, skirtas pasitikintiems savimi ir drąsiems vyrams. Kvapą sudaro ambra, muskusas, mediena bei vaisių ir jūros natos.
  • Armani My Way – parfumuotas vanduo, pasirodęs 2020 metais, yra vienas naujausių „Armani“ kvapų. Išsiskiria žavingu ir šiuolaikišku charakteriu. Ypač patinka gėlių ir saldžių kvapų mėgėjoms – sudėtyje yra apelsinų žiedai, vanilė, vilkdalgis ir baltasis muskusas.

Įdomu:

Bėgant metams „Armani“ kvepalų kampanijose pasirodė daugybė garsių įžymybių. Tarp jų – Beyoncé, Megan Fox, Cate Blanchett, Regé-Jean Page, Sydney Sweeney ir Aaron Taylor-Johnson.

Kam tinka Armani kvepalai?

„Armani“ kvepalai sukurti tiems, kurie vertina rafinuotumą, eleganciją ir stilių. Dauguma tiek moteriškų, tiek vyriškų aromatų sujungia gaivias, gėlines ir rytietiškas natas, todėl jie puikiai tinka tiek dienai, tiek vakarui.

giorgio-armani-my-way

šaltinis: Koku.lt

Jei labiau mėgstate lengvesnius moteriškus kvepalus, rinkitės My Way arba . Priešingai, jei traukia sodresni kvapai – nebijokite išbandyti Armani Code for Women.

Ieškote gaivaus vyriško aromato? Rekomenduojame investuoti į Acqua di Giò arba Acqua di Giò Absolu. Jei pirmenybę teikiate sodriems ir vyriškiems tonams, puikiai tiks tualetinis vanduo Mania for Men arba Code for Men.

Ieškote kokybiškų kvepalų iš „Armani“ kolekcijos? Peržiūrėkite mūsų asortimentą ir išsirinkite kvapą, kuris geriausiai atspindės jūsų asmenybę.